zondag 30 augustus 2015

Mijn dagelijkse makeup

Hallo allemaal!

Vandaag leek het mij leuk om mijn dagelijkse makeup te laten zien. Ik draag soms helemaal geen makeup naar school maar als ik dat doe dan is dit de look die ik meestal maak. De producten die ik heb gebruikt zijn heel budgetproof en heb ik in het artikel gezet (dichtgedrukt). Het is een hele simpele look en dus makkelijk om ook te maken.


Voor de ogen heb ik de Maybelline VOLUM' express mascara in de zwarte kleur gebruikt. Deze mascara gebruik ik bijna altijd en ik vindt hem heel fijn en goed werken. Hij geeft niet super veel volume maar hij verlengt mijn wimpers wel mooi. Ook heb ik een oogschaduw uit het MUA palletje Undressed (Shade 2) en die heb ik gewoon met mijn vingers aangebracht op mijn ooglid en op de binnenste ooghoek. Ook heb ik mijn wenkbrauwen ietsjes donkerder gemaakt met het Catrice eyebrow kit (wat zoals je ziet een beetje mislukt is). Dat is alles wat ik op mijn ogen heb.
Op mijn gezicht draag ik helemaal geen makeup. Wel vindt ik het leuk om af en toe iets op mijn lippen te doen. Dit wissel ik vaak af, maar meestal draag ik de essence lipstick ik de kleur 06 Barely There. 

Zoals je ziet draag ik normaal niet zo veel makeup. Soms vindt ik het leuk om een beetje te experimenteren maar als ik naar school toe moet heb ik niet zo zin om een hele uitgebreide ooglook te maken.

Ik hoop dat je de look leuk vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)