donderdag 25 juli 2013

Review || Barry M Textured Nailpolish!



Hallo lieve lezertjes!

Vandaag heb ik een review van de al wel bekende lakjes van Barry M. De Textured Nailpolishes. Al heel lang wilde ik er eentje hebben, en nu eindelijk heb ik hem in mijn bezit. Ik ben er echt heel erg blij mee. Dit is de kleur Atlantic Road, een mooi babyblauw tintje. 


Hier draag ik twee laagjes op. Je moet ze niet al te dik aanbrengen wat ik dus wel op mijn pink had gedaan en ook goed te zien is op de foto. Ze drogen vrij snel, wat echt heel fijn is. En als het lakje dan eenmaal opgedroogd is kan je echt niet meer stoppen met het kijken naar je nagels! Het is zo'n grappig effect! Het zit niet irritant , je blijft nergens aan hangen, en dan toch zo'n leuk effect! Maar wat betaal je nu voor dit lakje? Barry M is over het algemeen heel erg budget. Voor dit lakje heb ik 4 pond neergelegd. Dat is dus ietsjes meer dan vier euro. Valt hartstikke mee dus! 


Waar was ik nou nog meer nieuwsgierig naar bij dit lakje? O ja! Of je het er makkelijk afkrijgt! Gelukkig gaat het wel gemakkelijk. Misschien gebruik je een watje meer, maar het is te doen. Je hebt niet allemaal speciale tools nodig, dus ook dat is helemaal in orde!

Ik vind het echt een heel leuk lakje, dat helemaal niet duur is voor wat hij waard is! Hij blijft goed zitten, en de kwaliteit is prima! Mocht je dit lakje ergens zien, dan is hij het zeker waard om mee te nemen!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)