zaterdag 10 augustus 2013

Tip van de dag || stipjes met haarclipjes

Hee, dat is een lange tijd geleden, zoiezo dat we schreven, we zijn allebij op vakantie geweest. Maar ook is het een hele lange tijd geleden dat we een nieuwe tip van de dag hebben gemaakt.

Heel leuk hoor, van die stipjes op je nagels maken, maar je hebt er weer een speciale dottin tool voor nodig.. Die moet je weer kopen, die moet je dan weer tegen het lijf lopen enz. Veel te veel gedoe. Pas had iemand een super goede tip voor mij, en die wil ik graag met je delen. Pak een haarschuifje, je weet wel, van die gewone.



Dit zijn de speltjes die ik bedoel. ( ik heb nog steeds geen laptop, dus helaas moet ik het nog steeds met links foto's laten zien, aangezien je op mijn iPad geen foto's kunt uploaden. Voor grote dingen zoals reviews ga ik proberen om op een iemand anders computer foto's te mogen uploaden en bewerken, maar voor kleine artikeltjes zoals dit, moet ik, helaas nog even links gebruiken... Gelukkig heeft mijn vriendin wel een goede laptop en kunnen jullie in haar artikels wel gewoon foto's zien! :)) Maargoed, die speldjes dip je dus, met een van die bolletjes die aan het einde zitten, in je nagellak, en zo, kun je heel gemakkelijk stipjes maken en ben je een extra tijd en geld kwijt aan het vinden en kopen van een dotting tool. 

Hopelijk hebben jullie hiet wat aan gehad, bedankt voor het lezen! Liefs, x 

ps, ik heb even een plaatje toegevoegd, ik hoop dat je het niet erg vind. Ik heb de tekst maar niet aangepast. Nu weten jullie gelijk ook het verhaal ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)