maandag 20 januari 2014

Review || MUA palletje


Hallo iedereen! Vandaag is het eindelijk tijd voor de review van het bekende Undress me too palette van het Engelse merk MUA oftewel Make up Acedemy. Dit palette was een tijdje razend populair omdat het een dupe is van de Naked 2. Ik heb er een meegenomen tijdens mijn vakantie in Engeland, en ik heb er ook eentje meegenomen voor mijn vriendin. Maar dit was al in de zomervakantie, en toen we pas erachter kwamen dat we nog geen artikel hadden geschreven, doen we het nu! :D







Dit zijn de swatches. Het zijn echt hele mooie kleuren met veel pigmentatie. In totaal zijn er volgens mij 2 matte kleuren bij, de rest heeft wel aardig wat shimmer. De kleuren vinden we heel mooi. Ook vinden we het leuk dat er veel kleurtjes in zitten. Als je kijkt naar palletjes van Catrice en Essence zitten er ongeveer 6 kleurtjes in. In dit palettje van MUA zitten wel 12 mooie kleuren!


Het is een mooi palette en als je de kans krijgt om hem te kopen dan moet je dat zeker doen! Het is de moeite waard!

MUA is te koop bij Superdrug in Engeland en kost 4 pond (ca. 5 euro) en MUA heeft tegenwoordig ook een webshop. We gaan met dit palette natuurlijk een LAB maken, want we hebben ondertussen al heel wat kunnen experimenteren met dit palletje.

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)