maandag 20 januari 2014

Review || Essie Base Coat


Elke keer als ik naar mijn nagels keek, moest ik er bijna van huilen. Ze waren erg lelijk en mijn nagels splijten heel snel zodra ze langer worden. Toen besloot ik actie te ondernemen, nadat ik heel internet had afgespeurd kwam ik bij Trind. Maar dat merk vond ik toch ietsjes te duur. Tot op een dag... ik de Etos in liep en raad eens? Essie top & base coats in de actie! En toen vond ik deze base coat, nourish me is de naam. En toen liep ik vrolijk en blij met mijn nieuwe essie lak de winkel uit. 

Zo, nu je het geschiedenisboek uit hebt gelezen kunnen we beginnen met de review!


Deze lak belooft dat het splijten minder word en de lak voor de droge nagels is. Ik gebruik hem elke keer als ik mijn nagels ga gebruiken. Ik merk zelf dat als ik dan een tijdje geen nagellak draag dat mijn nagels weer gaan splijten. Eigenlijk zou je de lak dus constant moeten dragen. Dat snap ik ook wel want het probleem echt verhelpen gebeurt niet, ik denk ook niet met andere producten.


Ik ben tevreden met de lak en ik gebruik hem graag, hij glanst mooi en daarom ga ik hem ook vaker gewoon alleen dragen. Wat nog een pluspunt is, is dat de lak super snel droogt. Echt mega snel! Dat is handig want dan kan je daarna gelijk je nagels lakken.

Ik zal de lak je aanraden als je ook last hebt van splijtende nagels, maar als je het echt heel erg hebt en dat je ook erg brosse nagels hebt zal ik over gaan op iets anders, maar anders kan je deze mooi gebruiken.

Deze lak kan je voor 13 euro kopen bij de Etos :)

Liefs, x

2 opmerkingen:

  1. Heb een andere van essie, Rock solid dacht ik, is ook heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb van Essie de Rock Solid base coat. Ik weet niet wat het verschil is, maar die is ook erg fijn =)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)