zaterdag 30 maart 2013

App || Nail Designs!



Hallo allemaal!

Vandaag iets anders, maar wel beauty gerelateert, dus maak je geen  zorgen hoor! Het is een review, en wat voor één! Eentje over een app! Ja, eentje over nailart. Het is een hele leuke en mooie app, en nog gratis ook. Toen ik hem downloaden dacht ik dat er een addertje onder het gras zou zitten en dat hij niet helemaal gratis was, wat hij ook niet is. Jammer genoeg. Maar ik heb hem toch gekocht, want hij was zo mooi! Het is een in-app aankoop, en voor alle designs in 1 pakket kost 1,79 en alleen een pakket kost 0,89 cent. ik heb ze meteen allemaal gekocht. Dat is goedkoper en als er een nieuwe update is, kost het geen geld als er weer een nieuw pakket is! Zo hoef je  maar een keer betalen de andere pakketen die bij updates zitten krijg je er dan ook bij! Jammer genoeg zijn er bijna nooit updates, dat is ook het enige minpuntje dat ik kon vinden was dat. Voor de rest is het echt een prima app!



Conclusie: Ik vind de app echt helemaal geweldig! Er is kaar een minpuntje en die had ik al genoemd namelijk dat er weinig updates zijn, de laatste update was toen het winter werd :( Nu ben ik nog niet klaar met alles namaken, maar toch.Ik vind het wel erg fijn dat als je de eerste keer de app opent, dat hij dan uitleg geeft hoe je alles moet gebruiken! Maar de app is echt het downloaden en het kopen waard, en als je de app verwijderd is je aankoop niet weg! Je moet het alleen even op de restore button klikken onder info, en klaar is kees! Super fijn aangezien dat niet bij alle apps is. De app is echt het kopen waard! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)