vrijdag 29 maart 2013

Essence || Oog producten!




Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een artikeltje over: jawel, essence oog make-up. Lekker budget en vaak nog goed ook! Ik test de nieuwe oogschaduw kwast, het quattro to die for, en de oogschaduw basis.


De oogschaduw basis werkt heel fijn. Je smeert hem lekker uit, het blijft goed zitten, net zoals je oogschaduw. Echt een aanrader, en dat voor maar €2,59,- ! Echt een koopje dus!


Daarna komt het quattro to die for, met mooie naturel kleurtjes. Er zit een highliter in, een kleur voor je bewegend ooglid en ook kleuren die je kan gebruiken voor in de acadeboog. Net wat jij wil dus, natuurlijk kun je de kleurtjes ook combineren met andere kleurtjes uit andere palleten van andere merken. Ik heb deze gekocht omdat ik toch wel oogschaduw wou proberen, en niet meteen te heftig wou. Daar is deze echt geschikt voor. Echt een aanrader. Dit quattro kan je bij de kruidvat kopen, net zoals de oogschaduw basis. Het quattro kost €2,99,-


En dan... de oogschaduw kwast! De ze kwast is echt een toppertje. Zeker als je graag een kwast wil, is deze perfect voor beginners (zoals ik dus)! Hij brengt fijn aan, past goed in de acadeboog. 1 min puntje is wel, dat hij een beetje prikt. Ik heb best een gevoelige huid dus ik zou dat sowieso ook eerder voelen dan andere, de haartjes zijn syntetisch.

Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)