maandag 11 november 2013

Review || Rode Lippies met Catrice!



Hi, vandaag heb ik weer een review voor jullie! Ik heb een rode lippenstift gekregen van iemand, ik dacht dat ze hem voor zichzelf kocht, maar late, toen we thuis waren, zei ze dat ik hem wel mocht hebben. Ik draag nooit lippenstift, en al helemaal geen rode. Maar toch wilde ik het een keer proberen. Ik ben altijd wel eens nieuwsgierig geweest of felle kleuren mij staan. Oke, ik vind hem best leuk staan, maar dragen naar school zal ik hem nooit doen! Hoe vind ik hem verder?

Ik vind hem zelf echt wel een mooie kleur hebben! Mooi vurig rood! Ik vind hem ook er fijn aanbrengen, lekker romig.

Je kunt de lippenstift echt wel 2 uur mooi ophebben. Daarna gaat hij er een beetje van af. Maar hij slijt wel mooi, het wordt dan een beetje rozig.

Voor €4,99 zal ik niet snel een andere lippenstift kopen, dat vind ik namelijk best wel prijzig. Voor een tiener die afentoe wat geld te besteden heeft, is het best veel. Maar wel goede kwaliteit! Te koop bij Kruidvat en Trekpleister! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)