maandag 25 november 2013

Review || Essence stays no matter what eyeliner pen waterproof


Hoi allemaal! Vandaag weer een review voor jullie! Vandaag test ik de Essence stays no matter what waterproof eyeliner pen. Ik ben een beetje aan het spelen met make-up. Draag wat meer oogschaduw en dus ook eyeliner. Of ik het helemaal leuk vind staan, weet ik nog niet. Een paar jaar geleden had ik een bruine eyeliner, die vond ik echt prachtig! Maar hij raakte op en het bleek een limited edition te zijn.. helaas pindakaas. Ik ben nog steeds op zoek naar een budget, bruine eyeliner. Maargoed.. terug naar deze eyeliner. Ik ben er dus nog niet helemaal over uit of het met staat ja of nee, maar nu ik een beetje eyeliner (met wing) leer zetten, ben ik volop eyeliners aan het testen. Maar vind ik deze goed?


Ik vind de verpakking er in ieder geval wel leuk uit zien. Verder vind ik het puntje ook wel lekker werken, je kunt er echt een mooi lijntje mee zetten. Maar verder ben ik niet zo te spreken over deze eyeliner. Ten eerste laat hij niet echt een zwarte streep achter, meer blauw, grijs, een hele aparte kleur in ieder geval. Hij knalt niet lekker van je oog.

Als je hem er 's avonds af haalt, lijkt het net alsof je in elkaar bent geslagen of dat je 2 weken niet hebt geslapen. Hij laat een soort blauwe waas rondom je ogen achter. Je gaat natuurlijk wrijven met een watje over je ogen, zo lijkt het net alsof je bent geslagen.

Hij kan wel tegen een regenbui, maar of je er ook echt mee kunt zwemmen, heb ik helaas niet kunnen uittesten met dit zure weer!


Nee, dit is absoluut geen favoriet. Ik dacht, ook een klein stiftje op de eyeliner, dat is handig om een strakke lijn te zetten. Het kwastje is inderdaad fijn, maar helaas de eyeliner zelf niet. Droogt niet helemaal zwart op, en laat een gekke blauwe waas achter, helaas!

Mocht je deze toch willen kopen; Hij is bij de Trekpleister en Kruidvat te koop voor 2,89 euro
Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)