maandag 4 november 2013

Zelfgemaakte scrubblokjes, hoe bevallen ze?


Hee allemaal! Een tijdje geleden was ik jarig en kreeg ik van mijn vriendin waarmee ik samen deze blog doe, zelfgemaakte scrubblokjes. Ik vond het heel lief en creatief! Maar.. werken ze echt, of is het gewoon leuk en lief om in je badkamer te zetten. Vandaag test ik het voor jullie! Ik zal vragen of zij het recept met jullie wil delen als jullie dat leuk vinden, dus laat maar even weten!

Het was heerlijk! Ik ben lekker in bad geweest en heb me helemaal gescrubd. Het voelde soieso al lekker op de huid. Maar toen ik uit mijn overheerlijke badje stapte, voelde mijn huid zijdezacht aan! Ook de geur vond ik heerlijk en ik vind ze er heel mooi uitzien als ze zo lekker op de badrand liggen. De geur bleef ook lekker lang hangen, ik rook mezelf heel lang, maar dan op de goede manier! Haaha!

Ik vind deze zelfgemaakte scrubblokjes vind ik dus heel lekker en als ze op zijn ga ik mijn vriendin zeker vragen of ze nieuwe voor me wil maken, of ik vraag ik het recept. Ik zal het aan haar vragen, of ze het recept met jullie wil delen!
Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)