dinsdag 4 maart 2014

Review || Miss Sporty bruine eyeliner


Hoi, ik ben weer terug van weg geweest! Sorry jongens, maar het is zo belachelijk druk met school. Maar vandaag heb ik weer een review voor jullie! Ik was al heel lang op zoek naar een bruine eyeliner, en opeens was daar een review op veracamilla.nl over een bruine Miss Sporty eyeliner!! Ik deed een dansje, pakte mijn geld, reed naar de Etos en bemachtigde deze eyeliner? Is 'ie het waard geweest?


Dit is het kwastje, heel fijn, al moest ik wel weer even wennen met die haartjes. Ik was altijd een vilten kwastje gewend. Maar nu ik er weer aan gewend ben, is hij heel fijn en brengt hij gemakkelijk aan!

De verpakking ziet er verder ook prima uit, niet heel bijzonder. Maar dat verwacht ik ook niet voor een budget merk. Wel vind ik het enorm irritant dat er altijd zo'n lelijke sticker op zit, ik kan nu niet zien hoe hij heet, en of hij wel een naam heeft!


Dit is de swatch, hij is vloeibaar, maar niet waterig. Er komt echt wel wat kleur van af! Ik vind het een mooie donkerbruine kleur! Hij is heel intens. Verder is hij niet waterproof, helaas. Maar voor een niet-waterproof versie blijft hij best goed zitten!

Als je hem binnen nu en 16 maart koopt bij de Etos, kun je hem kopen met korting. Normaal is hij 3,49 euro voor 30 ml. Een echte aanrader!

Dragen jullie liever bruine of zwarte eyeliner en waarom?
Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)