zondag 11 mei 2014

Catrice Blush in Pinkerbell


Een mooi gezond roze blosje op de wangetjes.. dat wil iedereen natuurlijk. Tijdens de 1+1 gratis actie kocht ik deze blush van Catrice in de kleur Pinkerbell. In het eerste opzicht vrij heftig, maar eenmaal op de appeltjes van de wangen een gezond tintje. Deze blush stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, en ik heb hem nu eindelijk! Ik wilde de blush omdat ik alleen maar rustige kleurtjes had, en ik nu wel eens iets aparts wilde. Dat is gelukt met deze blush! Ben je benieuwd?




Hier kun je de swatch zien, en ik heb een close-up gemaakt van de blush zelf. Het is een vrij koele roze kleur, en de blush is ook goed gepigmenteerd <3. Je kunt deze blush heftig aanbrengen, maar als je de blush voorzichtig aanbrengt krijg je een heel mooi gezond blosje. Je zou niet zeggen dat dit een blush voor iedere dag is, maar toch gebruik ik hem bijna iedere dag. :)


Hier heb ik de blush vrij licht aangebracht. Ik moet zeggen dat ik het nu iets heftiger heb aangebracht omdat je het anders niet goed kunt zien op de foto.

Ik vind het echt een hele fijne blush, het is zeker een aanrader! De blush heet Pinkerbell, maar hij springt er uit in het schap dus je kan de blush haast niet over het hoofd zien! :D De blush is te koop bij kruitvat en trekpleister voor 3,69,-

Liefs,x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)