woensdag 14 mei 2014

Claire's Sand Effect nagellak in Pink



De Sand effect , liqued sand of schuurpapiernagels, het is maar net hoe je het wilt noemen. Ze hebben hun intrede gemaakt in de blogwereld en ik ben helemaal gek op ze. Mijn lieve moeder had twee nagellakjes van de claire's meegenomen voor mij <3 en wauw... Ik ben er gek op!



De lak geeft twee dunne laagjes nodig om te dekken. Hoewel de kleur pink heet, vind ik het toch meer naar champagne of rosé goud neigen. De lak droogt snel op en geeft een goed effect. Deze lak bleef bij mij een hele week lang zitten! Een hele week! Ik heb hem er zelfs afgehaald omdat ik hem zat was. De sand effect nagellakjes slijten enigszins wel want het ruwe effect wordt iets minder, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. 

Mijn moeder vertelde mij dat ze bij de kassa stonden met een sticker van 2 euro erop, en dat ze maar 1 euro afrekende, dus als ik jou was zou ik nu op de fiets springen met 1 euro in je zak en die nagellak gaan kopen :P 

Liefs,x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)