zondag 4 mei 2014

Lente Kriebels || #3 Liedjes



Hallo allemaal!

Vandaag zet ik een paar leuke liedjes op een rijtje die ik wel geschikt vind voor de lente/zomer! Lente liedjes zijn voor mij vaak hele rustige en vrolijke liedjes. Kijk snel verder (of zal ik zeggen: hoor snel verder) :P

om de liedjes te horen moet je eventjes op 'lees meer' klikken! Dit is deze keer omdat het anders irritant is omdat dit een best lang artikel is.


Ezra - Budapest


Dit is echt een van mijn favoriete liedjes en staat ook hoog op mijn spotify playlist!


Ruth Lorenzo - Dancing in The Rain


Dit is echt een heel mooi liedje! Ja, deze Spaanse kan er wat van hoor ;) Eigenlijk is dit misschien wel een van mijn favoriete songfestival nummers!

Route 94 - My Love


Dit is ook wel een leuk liedje, al moet ik toegeven dat ik hem niet te vaak achter elkaar kan horen!

The Lumineers - Flowers in Your Hair


Dit is een van de rustige liedjes die ik bedoelde en de titel is super toepasselijk vind je niet?

The Weepies - I Was Made for Sunny Days


Dit is echt een leuk liedje! En wat een grappige band naam!

Klingande - Jubel


Dit is echt een heel leuk liedje, geschikt voor zomer en lente!

Jason Mraz - I'm Yours

Dit liedje kan echt niet ontbreken want lente is toch ook het seizoen van de liefde ;)


Dit was mijn lijst! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende lente kriebels!

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)