vrijdag 14 november 2014

Review || Essence blush up!


Al mijn blushes waren bijna op en eigenlijk had ik ook niet meer van die mooie blushes. Maar toen was daar opeens mijn vriendin met het pareltje! Ik kreeg deze blush voor mijn verjaardag en vandaag ga ik hem voor jullie reviewen!



Ten eerste vind ik deze blush er prachtig uitzien, hij is zo mooi ombre en de kleuren passen ook heel goed bij elkaar!! 



Zo ziet de blush eruit. Omdat het zo'n patroontje heeft kun je het op verschillende manieren dragen. Je kunt bijvoorbeeld de oranje kleur gebruiken voor alleen bronzer of alleen blush. Je kunt alleen de roze kleur gebruiken voor blush. Je kunt de oranje gebruiken voor bronzer en de roze gebruiken voor blush of je kunt ze door elkaar gebruiken als blush. 




Ik vind de vormgeving ook heel erg mooi. Sowieso is de blush heel mooi, maar het doosje is ook mooi en stevig!


En zo ziet het eruit als je hem op je wangen aanbrengt. Een mooie warme kleur, waarmee je ook een beetje kunt shapen. En ohja, ik heb inderdaad grote poriƫn op mijn wangen, daar kan ik niets aan doen en het zijn geen mee-eters ofzoiets!

Mijn conclusie is dat deze blush enorm mooi is en dat hij net ietsje specialer is dan andere blushes. Door de vormgeving, maar ook zeker door de kleur. Hij is bij de drogist te koop en kost €3,59. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)