dinsdag 18 november 2014

Review || Essence XXXL shine lipgloss



 Altijd al van die volle lippen gewild? Misschien is dit dan wel het goede product! Lees snel verder wat ik ervan vond.




Een paar jaar geleden zaten deze lipglossjes ook al in het Essence schap, maar kocht ik een nude kleur. Ik vond het helemaal niks en het leek juist alsof ik geen lippen meer had omdat ze dezelfde kleur hadden als mijn huid.

Toen ik deze lipgloss voor mijn verjaardag kreeg, wist ook niet of ik hem ging dragen. Maar ik besloot hem toch maar eens te testen. Ten eerste was dit een totaal andere kleur, een kleur die een van mijn favoriete kleuren is voor lipgloss en ten tweede mag je een gegeven paard niet in de bek kijken. Dus ik ging hem testen.

Ik was zeer aangenaam verrast door de kleur! Het zijn mijn eigen lippen, maar dan beter, voller. Het enige minpuntje vind ik dat er erg grove glitters inzitten, daar houd ik persoonlijk niet zo van.



Ik hoop dat je door deze foto's een beetje een idee hebt hoe het op de lippen zit. Het geeft een mooie glans.

De lipgloss blijft zo'n 2 uur zitten. Na een uur is de glans er wel al een beetje vanaf, maar de glitters blijven zeker goed zitten. Ik was vooral verbaasd dat na het drinken, dat deed ik vrij snel nadat ik de ligloss had aangebracht, de glans nog bleef. Na het eten van een paar crackers was de glans er wel zo goed als van af. Toch vind ik dit hele goede kwaliteit van een lipgloss van Essence.

Mijn conclusie is dat ik enorm onder de indruk ben over hoe lang hij op je lippen blijft zitten en de kleur, die vind ik namelijk heel mooi! Helaas ben ik nogal een lui persoon met lipproducten en zal ik het vaak vergeten op te doen, of als ik het al op doe, het na 2 uur bij te werken. Ik hoop dat ik er door deze lipgloss minder lui in word, want deze lipgloss is zeker te moeite waard. De lipgloss is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kost €1,89. Dit is trouwens de kleur 33 Fabulous Fuchsia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)