donderdag 6 juni 2013

Essence || That's What I Mint



Hallo lieve lezers!

Vandaag review ik voor jullie dit lakje van Essence. Het is een prachtig mintgroen lakje, met hele lichte glittertjes, maar die heb ik niet kunnen vinden op de nagels. Dat vind ik persoonlijk mooier, maar iedereen daarin zijn eigen smaak :) Ik ben dol op mintgroen, en toen ik deze zag staan dacht ik: Hebben, hebben hebben, hebben! Dus vloog hij ook zo het winkelmandje in. Ik heb hem meteen opgedaan, en wauw.

Zoals je kunt zien is hij echt heel licht, op je nagels valt hij ietsjes donkerder uit, maar dat maakt verder niet uit.


Ik vergat foto's te maken, en op deze foto heb ik de nagellak al 2 dagen op. Je kan dat zien aan mijn wijsvinger. Het lakje is heel goed blijven zitten. Ik heb hem dinsdag opgedaan, en vrijdag was het er grotendeels af. Het blijft dus sowieso 2-3 dagen netjes zitten. Ik heb vrij sterke nagels, en bij mij blijft nagellak altijd mega lang zitten, (record: 3 weken zonder lelijk te worden, en ik moest nog hard boenen om het eraf te krijgen ook!) maar het blijft vrij lang zitten voor een essence lakje. Heb je slappe nagels, dan zal hij misschien 1-2 dagen blijven zitten. Ik vind het echt een prachtig lakje, en van hele goede kwaliteit. Als je hem tegen komt, zeker meenemen want dit is echt een kleurtje voor de lente en de zomer, lekker fris!

Pluspunten:
- Blijft lang zitten
- Kwastje is (bij mij) netjes afgesneden
- Fijn kwastje
- Brengt fijn aan
- Dekt in 2 laagjes

Minpunten:
- Kan vrij waterig zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)