donderdag 13 juni 2013

Review || Catrice All Round Mascara (waterproof)


Hallo Allemaal!

Vandaag test ik de Catrice All round mascara. Deze mascara kan je zien als de basis mascara. Het is een simpele mascara, met een normaal borsteltje. Je hebt de mascara ook in een rode en in een paarse huls. De blauwe is waterproof, de rode is normaal en de paarse is nieuw, en ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat het nut van die is. De mascara die ik test draagt de naam black, en de huls kwam me heel erg bekent voor met de Maybelline mascara. Jullie ook niet? Laten we nu op gaan naar de mascara!!




De Mascara heeft een fijn borsteltje, brengt goed aan, maakt geen spinnenpoten, klontert niet... Wat is er dan mis met deze mascara zou je denken? Dit is dan toch de droom mascara?! Nou ik vind van niet. Ik gebruik hem niet meer, want hij is er niet af te krijgen! Ik moest gaan boenen en het heeft 2 dagen nodig gehad om te slijten. Super slecht. Ik heb 2 dagen rondgelopen alsof ik constant moest huilen! Ook heb ik een paar wimperhaartjes vaarwel moeten zeggen omdat ik wel verplicht was tot boenen, ookal is dat slecht. Ik heb de rest van de week helemaal niks meer op mijn ogen gedaan, want mijn ogen irriteerden als een idioot na deze mascara. Ik doe hem nooit meer op, en ik vrees dat hij binnenkort ook de prullenmand in vliegt. Dag 3,- of meer. (Ik weet de exacte prijs even niet meer).

Pluspunten:
- Klontert niet
- Brengt fijn aan
- Goedkoop
- Geen spinnenpoten

minpunten:
- Geen originele huls
- Gaat er heel moeizaam af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)