zaterdag 1 juni 2013

Review || Essence Multi Action Mascara


Hallo Allemaal!
Vandaag test ik de essence multi action mascara, en om precies te zijn was dit mijn eerste mascara ooit. Deze mascara is ook al wat ouder dan, maar hij is nog steeds goed. (3 jaar). En ook kun je hem nog steeds vinden in de schappen bij essence, dus ik dacht: waarom zou ik hem niet testen?



Zoals je kunt zien heeft het een vrij normaal borsteltje, en zal je niet verwachten dat hij veel zal doen. Dat doet hij eigenlijk ook niet. Ik vind het een fijne mascara om te dragen, maar hij geeft niet zon mooi effect.  Dit is een mascara die je als eerste mascara zou kopen, want hij is lekker goedkoop. Hij maakt echter wel spinnenpoten en tja... wel gaat hij er makkelijk af bij het reinigen. Ik zet nog even alle plus en minpunten op een rij.

Minpunten:
- Geeft niet super veel volume
- Klontert
- Maakt spinnenpoten

Pluspunten:
- Snel met reinigen
- Lang houdbaar
- Leuke verpakking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)