zondag 18 augustus 2013

Tip van de dag || zwemmen met een duikbril

Hoi! Helaas is de zomer alweer bijna afgelopen.. Ja, ergens in september begint de herfst alweer. Jammer dat we er nog maar zo kort van hebben mogen genieten maarja. Kort geleden hebben jullie nog een tip van de dag kunnen lezen. Normaal willen we 1x per maand een tip van de dag artikel doen. Maar omdat je deze tip dan volgend jaar pas kunt gaan proberen, maken we een uitzondering. Deze maand dus 2x een tip van de dag artikel.

Ik ontdekte dit toen ik op vakantie was. Ik heb er veel gezwommen. Mijn zusjes hadden allebij al een duikbril gekocht, en je kon alles zo goed zien onder water, dat ik er ook een kocht. Pas geleden heb ik een review geschreven over de Essence Get Big Lashes waterproof mascara. Hij was goed, maar gaf soms ook wat vlekken. Ik heb deze mascara gedragen tijdens het zwemmen en heb er ook een duikbril bij gedragen. En? Geen vlekken meer. Mijn conclusie. Gebruik een duikbril en een waterproof mascara bij het zwemmen, en je hebt veen vlekken meer én je kunt ook nog eens goed kijken onder water!! Top toch? Koop dan trouwens wel een duikbril met neus, zo een had ik er.

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er wat aan! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)