woensdag 28 augustus 2013

Toppers en Floppers || Zomer




Hooi! Mijn vriendin en ik hebben iets nieuws bedacht. We gaan de Toppers & Floppers van de maand voor jullie maken, en vandaag: de Zomer editie! Eigenlijk kun je het soort zien als favorieten van de maand en niet favorieten van de maand, maar wij hebben er een leuke naam aan gegeven. We gaan dus elke maand favorieten van producten doen.


Inspiring photography | Photography


Eindelijk, kon ik afentoe eens echt genieten van de Highliter die ik pas kocht! Afentoe scheen eens het zonnetje, heel even, heel weinig, maaar.... Van elke zonnestraal moet je nu intens van genieten, aangezien we er nog niet veel hebben gehad, en het er ook niet al te best uitziet... Ik genoot dus intens van elke zonnestraal en met de highliter ging het nog een stukje beter. Over de highliter kun je meer lezen in de review. Een topper dus! 

Ook heb ik deze maand veel gehad aan mijn Sunclub Palette. Mijn zusje was deze maand jarig! 's ochtends heb ik vaak geen tijd voor oogschaduw, jammer want het is zo leuk om met make-up te spelen! Deze maand dus een speciale gelegenheid om weer eens met make-up te spelen. Hier ga ik ook een LAB van maken, dat is al weer een hele tijd geleden, en het is nu mijn beurt om een LAB te maken. Deze kun je binnenkort lezen op JAM, dus hou hiervoor de blog zeker in de gaten! ;)

Nog een topper, echt van de maand. Ik ben niet verantwoordelijk voor de spullen die in de badkamer staan. Ik zeur ook regelmatig dat mijn vader weer eens de crèmespoeling is vergeten, maar wow, dit heeft hij echt fantastisch gedaan! De showergel van Etos, Vanulla passion. Super lekker!!!! Echt een nieuwe favoriet, heerlijke geur!! Lekker zoet, zomers!! Geen woorden voor!

Ook ben ik er eindelijk over uit hoe ik de camouflage cream van Catrice vind. Het is een topper, maar verder ga ik er niet teveel over zeggen, ik wil er nog een review over schrijven. Maar even een tipje van de sluier oplichten; Hij is zeker heel fijn!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ik vond de mascara van Essence heel fijn. Het is de essence get big lashes volume boost mascara (mond vol) heel fijn! :tup Topper dus! Je kan er hier een review over lezen: Klik naar geluk.

Wat ik echt een :tdown (flopper) vind, zijn de oortjes van apple. Ik heb een iPod, en daar krijg je oortjes bij. Maar die van mij hebben het helemaal niet lang volgehouden! Zonde! Ze waren heel goed. Ze hebben de oortjes vernieuwd en kan dezelfde niet meer kopen. En om nou 30 euro voor een nieuw paar neer te leggen? Nee dat vind ik iets te gortig! 


Hopelijk vonden jullie deze nieuwe rubiek leuk! Hij komt eens in de maand online, en om precies te zijn op de laatste woensdag van de maand! Stay Tuned!

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)