vrijdag 30 augustus 2013

DIY || Gezichtsreiniger

Hallo allemaal!

Bij mij thuis is de laatste tijd iedereen een beetje op de gezonde tour. Zo hadden we laatst appelazijn in huis dat mijn moeder dan elke dag dronk. (Er werd beweert dat dat heel gezond is) Maar mijn moeder zij dat het ook goed tegen puistjes helpt, en ja.. in de puberteit wil je sowieso niets liever dan die krengen verbergen. Maar als ze helemaal niet meer komen... nog veel beter!!!

Ik maakte dit stappenplan voor jullie zodat jullie dit zelf ook kunnen gaan maken!


Stap 1: Zorg dat je een flesje hebt, het makkelijkste is als je er eentje van oogmakeup remover hebt, maar dat is wat jij fijner vind.
Als je er eentje gebruikt waar oogmakeup remover in heeft gezeten dan kan dat , maar maak het flesje wel eerst goed schoon!
Stap 2: Nu komt het wondermiddel: Troebele appelazijn! Het is echt heel belangrijk dat hij troebel is! Deze heb ik gekocht bij de groene supermarkt.
Stap 3: Giet het flesje half vol met appelazijn. Giet er voor de rest water bij. 
Stap 4: Druk het mondje er weer op indien dat nodig was( Ik had een oud flesje van hema oogmakeup reiniger) en druk het dopje erop.
Stap 5: Schud het flesje om het water en de appelazijn met elkaar te mixen.
Stap 6: Nu ben je klaar! Je kan het nog opvrolijken met een leuk etiket zoals ik hier gedaan heb.

Veel plezier!

Liefs,x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)