maandag 2 december 2013

Review || Essence liquid eyeliner waterproof


Hallo lieve bloglezers. Het is weer maandag en tijd voor een review! Vorige week maandag vertelde ik jullie dat ik meer eyeliners droeg, en dat ik dus eyeliners volop aan het testen ben. Vandaag heb ik weer een review voor jullie van een eyeliner, en deze keer... een fijne eyeliner!


Het puntje vind ik echt heel fijn. Hij is een beetje stijf en je kunt daarom gemakkelijk een fijn streepje zetten boven mijn oog. Hoe strak, dat kun je zien in de LAB die ik pas maakte, let daarbij niet op mijn kunsten, want het lijntje is niet perfect. Maar het helpt me wel beter dan andere eyeliners om een net lijntje te zetten.


Hier zie je de swatch, echt zwartzwart. Hij is verder waterproof, en deze is echt waterproof. Ik heb hier ook al mee gezwommen en het ging niet vlekken ofzo. Toch haal je hem er wel heel gemakkelijk af. Hij is ook lekker vloeibaar, en hij breng daardoor lekker makkelijk aan.

Ik vind dit echt een goede eyeliner. Hij is van Essence, Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Het is het zeker waard voor maar 2,59 euro! Wauw, dat is een koopje voor een hele goede fijne eyeliner!

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)