vrijdag 25 oktober 2013

Catrice Gel Like Top Coat


Hallo Allemaal! Vandaag heb ik een artikel over de Catrice Gel Like top coat. Deze topcoat belooft een mooie glans te geven, net zoals bij echte gelnagels, en die willen we allemaal toch?


De verpakking ziet er goed uit gewoon simpel en herkenbaar. 

Ik vind dat de topcoat  goed blijft zitten en een mooie glans geeft.. Ik gebruik hem nu al een tijdje en mij bevalt hij wel, maar van andere mensen hoorde ik dat hij super dik is. Ik heb daar niet zo'n last van. Ik breng hem wel altijd heel dik aan, ik haal het kwastje niet langs het potje. Dat is het enige nadeel van deze topcoat.



Hier is een korte video zodat jullie kunnen zien hoe de glans eruit ziet. Het lijkt net of de nagellak nog nat is. Het heeft zo een mooie glans! 

Ik vind het persoonlijk wel een goede topcoat, maar misschien kan je beter die van essence pakken. Die geeft ook een gel top coat en die brengt een stuk minder dik aan!

Liefs,x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)