zondag 17 augustus 2014

Review || Kruidvat maskers


Hee allemaal! We zijn weer terug van weggeweest! Misschien moet je volgende week weer naar school, maar misschien heb je nog 2 weken vrij. Wanneer je dan weer naar school moet, maakt niet uit. Een masker is altijd lekker! Ik ga je vandaag vertellen wat ik van deze maskers vind! Veel leesplezier.


Je kunt ze allebei twee keer gebruiken, tenzij je een mega laag op je gezicht wilt, maar met 1 zo'n helft heb je al best een dikke laag op je gezicht zitten. 

Chocolate masque
De eerste die ik testte was het chocolademasker. Ik heb eerder een chocolade masker gebruikt en die vond ik toen zalig, vooral door de geur. Ik kocht deze omdat op de verpakking staat dat het voor een ontspannen en zachte huid zorgt. Ik had net vakantie en kwam uit een drukke toetsweek, dus dit had ik wel verdiend. Helaas vond ik dit masker tegenvallen. Ik vond de chocoladegeur denken aan snoepjes die ik echt niet lekker vind, ik ben er nog steeds niet achter welke snoepjes, maar ik vind ze vies. De geur was heel chemisch. Wel was mijn huid zacht, maar echt ontspannen werd ik er niet van. Ik irriteerde me dood aan de geur. 

Smooth Calming masker
Deze vond ik echt zaaaaaaaaaaalig! Hij bracht zo lekker aan. Ik werd er echt kalm van, zeker weten en dat belooft dit masker me ook. Dus hij doet zeker wat hij zegt. Daar houd ik van! Mijn huid voelde heerlijk zacht aan daarna! Dit is zeker weten een aanrader, zeker als je wilt bijkomen van een drukke, gezellige vakantie! :D

Ik vind de chocolade masker helemaal niks, vooral door de geur. Maar het Smooth Calming masker zeker wel! Je kunt deze maskers vinden bij het Kruidvat en ze kosten €0,99! 

Wanneer doe jij masker op? En welk masker gebruikt je dan het liefst?  

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)