maandag 27 mei 2013

Review || Essence Get Big Lahes Volume Boost Mascara waterproof versie

Hoi lieve lezes(essen)! Leuk dat je weer Just About Make-up bezoekt. Vandaag schrijf ik een review over de Essence Get Big Lahes Volume Boost Mascara waterproof. Je hebt al een review kunnen lezen over de niet waterproof versie, hier was ik razend enthousiast over, en ik kan je vertellen, het is nog steeds mijn favoriet! Is deze ook een van mijn favorieten? Ik ga het je vertellen!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, nee! Niet mijn favoriet. Hij is goed als je in de regen fiets en je hebt deze op, prima mascara! Geen vlekje te zien! Helemaal super! Ook trekt hij niet in de lijntjes. Maar zoals jullie misschien een paar weken in het artikeltje hebben gezien wat er ik mijn toilettas zat voor 1 week vakantie, ben ik op vakantie geweest en heb ik daar gezwommen. Ik dacht, laat ik eens deze mascara op doen. Oke, hij is redelijk.. Je wimpers zien er inderdaad gewoon nog prima uit als je hebt gezwommen! Nog lekker veel volume, ja natuurlijk iets minder mascara, maar wat kun je verwachten van een mascara van Essence? Maar... ik leek wel een pandabeer. Ik had zwarte vlekken onder mijn ogen.. Ik kon het ook niet zo weg vegen, het zat gewoon vast op mijn huid! Slecht, vond ik dat! Daarom vind ik het voor de waterproof versie niet goed. Verder maakt hij wel waar wat er op de verpakking staat, behalve dat waterproof dan (het belangrijkste ding maarjaa!), je krijgt er lekker veel volume van! Verder is het voor de stromende regen perfect, en ga je douchen, en vermijd je je ogen een beetje.. blijft hij ook redelijk zitten. Is het dus een favoriet.. Mwah! Voor de regen, sneeuw enzo is hij prima en je krijgt er lekker veel volume van. Maar echt waterproof is hij dus niet. Voor nu gebruik ik hem nog, maar mijn zoektocht naar de echte perfecte waterproof mascara gaat nog verder. Ik ben erover uit, hij krijgt niet een plek in mijn favorieten. Maar misschien wel een klein plekje in mijn likes (dat verzin in nu ter plekke)!

Deze mascara koop je bij de Kruidvat of Trekpleister, hij kost 2,59. Ik ga hem misschien opnieuw kopen maar grijp denk ik eerder naar een andere mascara waar waterproof op staat!

Bedankt voor het lezen weer! xx Just About Make-up

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)