woensdag 4 september 2013

LAB || Super snelle, simpele budget ooglook

Heey lieve bezoekers. Het is alweer een tijdje geleden dat er een nieuwe LAB online is gekomen. Een paar maanden geleden hebben mijn vriendin en ik dit verzonnen. Het betekent eigenlijk dat we al onze make-up spullen bij elkaar pakken, en gewoon maar iets op gaan smeren, zonder doel, zonder eisen gewoon helemaal fantasie! Hopelijk komt er dan iets leuks uit en kunnen we dat aan jullie laten zien.

Het is dus weer een tijdje geleden dat de oude LAB er was, tijd voor een nieuwe! Ik pakte al mijn make-up spullen bij elkaar en ging gewoon maar wat smeren en experimenteren.

Het is iets heel leuks geworden, echt totaal niet waar ik 's morgens aan denk als ik opsta. Toch vind ik hem heel draagbaar en lekker zomers, misschien eerder lenteachtig omdat het zo'n lekkere felle kleur is en lekker fris staat. Je kunt hem elke dag dragen en het is binnen 5 minuten gedaan als het niet sneller is. Dit is iets totaal anders dat eigenlijk bij me past. Ik hou van warme tinten en dan vooral bruin. Dit is het tegenovergestelde!










Dit heb ik gebruikt:
- Essence Sun Club palette 01 South beach (alle blauwe kleuren door elkaar)
- Essence liquid eyeliner waterproof
- Essence lash mania ultra volume mascara



Ik heb eerst een lijntje gezet met de eyeliner. Daarna heb ik alle blauwe kleuren door elkaar gemengd van het Sun Club palette en heb die op de onderste wimperand aangebracht. Mascara, en klaar om naar school te gaan, of je werk, feest, buiten wat dan ook! Het kan allemaal met deze look!

Bedankt voor het lezen! Liefs, x!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)