woensdag 25 september 2013

Toppers en flopper || september

Hoi, vandaag hebben we weer de toppers en flopper van de maand september alweer!

Een echte topper deze maand: het mua palletje wat ik van mijn vriendin heb gekregen. Ik heb bijna elke dag een kleur op mijn ogen gedragen! Ik ben er helemaal aan verslaafd

Een flopper deze maand, de gel like topgoat vind ik echt flop. Ik deed hem op, en na een dag kon ik hem er zo af trekken, sorry maar dat vind ik echt zonde van de nagellak die ik eronder op heb.

Het Romantic Roses masker vond ik echt heerlijk ontspannend na een drukke week vol met toetsen! Top!!

De blanke lak van Essence heb ik deze maand weer veel gebruikt, ik vond het weer eens tijd mijn nagels goed te verzorgen! De Essence blanke lak is een topper! 

Bedankt weer voor het lezen, wij hebben niet heel veel toppers en floppers, omdat we natuurlijk niet veel te besteden hebben per maand. Toch proberen we elke maand weer een toppers en floppers voor jullie te maken! Tot nu toe is het nog elke maand gelukt! Liefs, x! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)