maandag 30 september 2013

Review || dr. van der Hoog Romantic Roses masker

Hee! Ik heb al ontzettend lang geen maskers meer getest. Aangezien ik pas een week heel slecht heb geslapen en weer helemaal in het schoolritme moest komen (leren, toetsen, huiswerk maken enz enz.) dacht ik; laat ik me eens verwennen met een maskertje.

Ik heb het maskertje van dr. van der Hoog genomen. Er stond op dat je relaxt werd en egaler. Over het relaxte heeft dr. van der Hoog inderdaad gelijk. Het is inderdaad een erg relaxt maskertje. De geur is lekker en het masker brengt ook lekker aan en voelt fijn op de huid. Over het egale, dat valt me een beetje tegen. Ik moet wel zeggen dat mijn huid er rustiger uitzag, maar egaler? Dat weet ik niet.

Al met al heb ik lekker gerelaxt en was mijn huid daarna ontzettend zacht, dat dan weer wel! Dit masker koop je bij Kruidvat en kost 2,23! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)