vrijdag 4 oktober 2013

Shoplog || Catrice Nagellakjes!


Zijn jullie ook super snel de Kruidvat in gerent toen je hoorde van de 1+1 actie op nagellak (oftewel nagellakfestival)? Nou, anders ik wel! Ik heb o.a. wat Catrice nagellakjes gescoord! Ook had ik nog 4 essence lakken, maar die vond ik niet zo boeiend voor in de shoplog, maar ga je wel op de site zien. 


Ik heb vooral herfstachtige kleurtjes uitgezocht. Ik ben persoonlijk erg fan van de nagellakjes van Catrice. Niet iedereen is dat tegenwoordig, maar in het nieuwe schap van augustus vind ik ze er toch weer beter uitkomen. De kwastjes zijn wat netter, en ze drogen lekker snel! Veel sneller dan mijn eerste Catrice nagellakje. Dat was trouwens Wrapped Around My Finger, en heb ik nog steeds. Haha, even snel een funfact hoor! Nu weer ontopic, terug naar de nieuwe nagellakjes!



Van links naar rechts: The GlamoureX factor, Robert's Red Ford, Fucshiarama, Denim Moore, Mint me up!, Mermaid my day.

The GlamoureX Factor heb ik al gedragen en daarvan komt volgende week een review. Ik hoop dat jullie het voor nu erg leuk vonden! 

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)