maandag 17 maart 2014

LAB || Experimenteren

Hoi allemaal! Vandaag heb ik, na een heule lange tijd weer een LAB in petto! Het is niet een hele speciale, maar ik wilde iets anders dan dat ik normaal draag. Ik wilde eigenlijk een zwarte eyeliner zetten, maar dat vind ik toch altijd een beetje te heftig voor mij! Uiteindelijk is er dit uitgekomen! Veel plezier met lezen!

Allereerst, deze producten heb ik gebruikt:


  • MUA palletje
  • Essence Get Big Lashes volume boost mascara
  • Etos kohlpencil (bruine kleur, kleur 002)
  • Catrice prime and fine highliting powder (helaas niet meer te koop!)

Op naar de look, dit is wat ik heb gedaan


Zonder flits


Met flits

Zoals je ziet heb ik er niet een hele spannende look gemaakt, maar misschien vind je hem toch leuk en dan moet je maar even weten hoe je hem moet maken toch?

Stap 1: breng de Etos kohlpencil aan, dat hoeft helemaal niet netjes, want ik wilde juist dat het een beetje rommelig was, het was zondag, dus wat maakt het uit?


Stap 2: breng daarna de zwarte kleur uit het MUA palletje aan, over de kohlpencil. Ook dat hoeft niet helemaal netjes, maar zorg wel dat de zwarte kleur niet helemaal tot je wenkbrauw komt! Je mengt door de zwarte kleur over het kohlpencil aan te brengen, het kohlpencil en de zwarte kleur en zo wordt het een hele mooie kleur vind ik! Je mag ook best een beetje het lijntje doortrekken zoals je ook bovenaan dit artikel kunt zien!


Stap 3: breng een beetje highliter aan, die ik gebruik is niet meer te koop, maar je kunt ook een andere highliter aanbrengen. Mijn doel was eigenlijk een beetje een natuurlijke glow te creƫren en er net iets anders uit te zien dan dat ik er normaal uit zie. Ik bracht de highliter ook aan op mijn wangen.


Stap 4: ik breng een lekkere laag van mijn favo mascara aan!


En dan ziet je look er zonder flits zo uit:
 

En met flits zo:



Dat was het dan, een simpele look, die makkelijk te gebruiken is op bijvoorbeeld een maandag, wanneer je het weekend hard hebt gefeest! Ik zag er die dag net iets anders uit, en heel glowy!

Wat ga jij deze week doen? Fijne week!

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)