maandag 10 maart 2014

Persoonlijk || Mijn Everyday bakje



Hallo allemaal!

Vandaag leek het mij erg leuk om de inhoud van mijn everyday bakje te laten zien. Als je je mocht afvragen wat een everyday bakje in hemelsnaam is, dan hier de beschrijving uit het make-up woordenboek: 'Een everyday bakje is een bakje, of een doosje waar de make-up wordt bewaart die je elke dag gebruikt.'
Is dat niet een mooie beschrijving? Laten we nu maar snel doorgaan naar de inhoud van mijn everyday bakje! :D

Het eerste dat ik in mijn bakje tegenkom zijn mijn twee gezichtskwasten. Een blush en een poeder kwast, beide van Essence. 



Daarna staan hier op een rijtje mijn favoriete producten :D 


Dit is een blush van sleek die ik in Engeland kocht bij de Superdrug. Hij was 4 pond, dat is ongeveer 5,50€. De naam van deze blush is Coral.

Dit is de bekende 'camouflage cream' van Catrice die ik graag gebruik! Dit is de kleur 010 Ivory.

En dan echt deze supermooie highlighter. Ik vind het echt super jammer dat hij uit het schap gehaald is. Echt super zonde! Ik heb nog een vrij nieuwe, maar mijn vriendin heeft de hare al aardig verslonden zoals je hier kan lezen.

End dan als laatste mijn super fijne poeder en een super fijne bronzer! De bronzer gebruik ik minder vaak, maar de poeder is echt mijn favoriet, ik vind hem echt héél fijn!
Zoals je ziet gebruik ik geen foundation of BB cream. Ik gebruik nu af en toe de BB cream van Maybelline, maar ik heb toch het gevoel dat mijn huid liever zo min mogelijk heeft. Ik draag bijvoorbeeld meestal wel een beetje concealer, maar voor de rest doe ik niet zoveel aan mijn 'onzuiverheden' omdat ik die niet heeeel erg heb, en ik het anders alleen maar erger maak. En ik ben toch veel te lui om elke dag foundation op te doen haha! 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikeltje vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)