zondag 9 maart 2014

Lentekriebels #1: zonnebrillen

Hoi! Wat was het dit weekend lekker weer! Vandaag wordt het nog mooier dan gisteren! Gisteren heb ik lekker in de tuin (zonder jas!!!) roddelblaadjes zitten lezen. Maar jongens, ik moest mijn ogen dichtknijpen! Yes, dacht ik! Ik mag weer zonnebrillen op! Daarom hier de broodnodige tips om helemaal stylish te zijn!

Zonnebrillen!
JAAAAAAA! Het is weer zonnebrillentijd! Ik hou ervan! Ik zal jullie vandaag wat tips geven over welke brillen hip zijn dit jaar!

  • De houten brillen gaan we meer terug zien!
  • Ook de pilotenbrillen zullen het dit jaar goed doen! (Ik wil er ook graag zo een!!)
  • Brillen met dierenprintjes, zijn ook weer helemaal hip! (Wauw, ik heb er zo een, wat ben ik toch weer fashionable! *kuchkuch* )
  • Felle kleurtjes in de zomer en lente kunnen natuurlijk altijd!
  • Ray Ban zonnebrillen zijn ook nog steeds in!
Maar wat voor soort bril staat jou, ook hier geef ik je wat tips over!
Ovaal gezicht: Eigenlijk staat alles je wel!
Hoekig gezicht: Ronde of ovale glazen staan je beter. Misschien kun je een pilotenbril aanschaffen?
Hartvormig gezicht: Ook hier staan ronde monturen vaak beter!
Rond gezicht: Rechthoekig montuur.

Ik heb een rond gezicht, mijn zonnebril ziet er zo uit, ik vind hem super mooi!


Hopelijk hebben jullie hier wat aan gehad, geniet van het weer! Hoe ziet jouw zonnebril eruit?

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)