woensdag 5 maart 2014

Persoonlijk || Hoe zien mijn gereviewde producten er nu uit?

Hoi allemaal! Deze blog bestaat al weer een tijdje en wij hebben daarom al heel wat producten voor jullie kunnen reviewen. Natuurlijk gaan deze producten een keer op. Ik wil jullie vandaag graag laten zien hoe die producten er vandaag de dag uit zien. Heb ik ze fanatiek gebruikt? Ben ik nog achter dingen gekomen waar ik nog niet achter was toen ik de review schreef? Heb ik al pen geraakt? Ik laat het je vandaag allemaal zien!
Catrice Blush Apropos Apricot


Deze blush kocht ik in mei 2013. Ik kocht hem dus bijna 10 maanden geleden. Ik heb hem veel gebruikt, maar niet elke dag. In de zomer vind ik het mooier om een knallende kleur te pakken. Hoe ziet hij er nu uit?



Catrice bronzer


Deze kocht ik 23 september. Zo'n 5 maanden geleden. Sinds dien heb ik hem elke dag fanatiek gebruikt... en dat is te zien...


Catrice blush Love en Peach

 

Deze kocht ik, pfieuw, ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk wel ongeveer een jaar geleden. In het begin heb ik hem heel erg gebruikt, en dat is te zien op de reviewfoto hierboven. Niet zo'n hele mooie foto voor een review, sorry jongens! Maar later ging ik Apropos Apricot meer gebruiken. Ik denk dat die het heeft gewonnen van deze. Terwijl ik deze wel echt onwijs mooi vind in de zomer! Of er meer pen in is gekomen, betwijfel ik, jullie mogen het zeggen!


MUA palletje
Deze bracht mijn superlieve vriendin mee uit Engeland! Pas hebben we er een review over geschreven! Zo zag hij er eerst uit:


Bij mij is hij in ieder geval zeeeeer geliefd, als ik oogschaduw opdoe, wat ik zeker meer doe nu ik dit palletje heb, pak ik deze. Hij ziet er nu zo uit!



Deze gouden, Devotion, vind ik mooi en is al goed gebruikt zoals je ziet, een vette deuk!


Maar de allermooiste, vind ik Fiery, een soort koper kleurtje. Ook een deuk!

Highliter Catrice
Sinds ik deze heb gekocht, wat ongeveer in september was denk ik, heb ik hem iedere dag gebruikt. Hij zag er zo uit:


En nu....


*HUILEN!!* Want hij is er uit..

In welk product zit bij jou een flinke pen in??
Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)