woensdag 9 oktober 2013

LAB || Bronze, bruine budget herfstooglook

Hoi, ik had eindelijk weer eens de gelegenheid om met make-up te spelen. Normaal heb ik daar geen tijd voor maar nu weer wel! Er is een mooie look uitgekomen. Er zit een product bij die helaas niet meer te koop is, maar misschien kun je er een dupe van vinden. Het is een mooie bronze look geworden, die je prima overdag kan dragen naar werk of school, maar je toch iets meer op hebt dan normaal en het ietsje specialer maakt! Ook vind ik het een prachtige herfstlook, aangezien de herfst toch echt begonnen is!





Kijk snel mee, dit is de uiteindelijke look geworden.




Deze producten heb ik er voor gebruikt:
- Essence Sun Club palette 01 South beach, de bruine kleur
- Een losse oogschaduw van de Etos die helaas niet meer te koop is
- Catrice camouflage cream 010 Ivory als oogschaduwbasis
- Essence lash mania ultra volume mascara
- Een paar kwasten die geen merk hebben maar ergens nog lagen :)




De bruine kleur heb ik in de buitenste ooghoek gedaan tot het midden van mijn ooglid. Daarna heb ik de oogschaduw van de Etos heb ik over het overige ooglid gedaan. Een beetje blenden en klaar is kees! Oh nee, mascara niet te vergeten!

Bedankt voor het lezen en hopelijk heb je er iets aan gehad, en anders... Gewoon plezier gehad met het lezen! Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)