vrijdag 11 oktober 2013

Review || Catrice Nagellak The GlamoureX Factor


Laatst liet ik deze shoplog zien, en vandaag heb ik een review over het eerste lakje in de rij! Het is de glamoureX factor, een mooie gouden kleur! Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, dus laat ik snel naar de rest van de review gaan.




Sorry voor de charmante pleister, maar het is wel beter dan een vieze wond! Ik heb speciaal voor de foto's een nieuwe omgedaan hoor XD

De eerste is in het volle zonlicht, de andere wat meer in de schaduw. In de schaduw lijkt de kleur een beetje zilver, maar dat valt wel mee. Ik vind de lak echt heel erg mooi. Hij dekt al in twee dunne laagjes, dat heb ik hier ook op de foto's. Hij droogt lekker snel en brengt makkelijk aan. Alleen als je knoeit, is het moeilijker weg te halen maar dat heb je altijd met glitter/shimmer lakken (los zwervende glittertjes overal). Maar het is niet zo dat je hele watjes uit elkaar gaan, en pluizen. Zeker niet zelfs. Hij lijkt trouwens mat op te drogen..

Na al die pluspunten moet er haast wel een minpuntje komen, en helaas... is die er ook! Ik had O.P.I Black Shatter (review volgende week) er over heen gedaan, maar na 1 dag chipte het al meteen! En niet zo een heel klein beetje ook. Helaas heb ik er geen foto van, maar het komt er op neer dat er bijna niks meer op mijn nagel zat. En ik weet dat het niet door het lakje van O.P.I komt, want die had ik ook al eerder gedragen op een andere lak. Wel jammer, misschien met een topcoat dat het wat minder is, maar ik draag meestal geen topcoat over crackle nagellak... Jammer! 

Toch vind ik het een hele mooie lak, dus is dit jouw kleur? Neem hem mee, want voor mij was hij eigenlijk gratis! Hij is trouwens ook heel leuk voor de feestdagen, die staan ook al weer bijna voor de deur!

Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)