maandag 14 oktober 2013

Review || Catrice camouflage cream 010 ivory



Hee allemaal! Vandaag heb ik een review van de Catrice camouflage cream 010 ivory. Hoe bevalt deze me?


Ik vind het een erg fijn product. Ten eerste is hij lekker creamy en daardoor makkelijk aan te brengen. Ook vind ik hem heel natuurlijk aanbrengen, je ziet niet snel wanneer je dit op hebt, maar het doet natuurlijk wel wat voor je. Hij dekt erg goed. Wallen zijn ineens binnen 3 seconden verdwenen.


Ik vind het potje er ook heel professioneel uitzien. Het zwart staat heel classy.

Kortom, ik vind het een topproduct! Brengt lekker aan en is erg dekkend, perfect voor donkere kringen en puistjes en oneffenheden.

Voor 3,59 euro  vind ik het top! Doen dus! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)