vrijdag 18 oktober 2013

Review || O.P.I Black Shatter


Hallo Allemaal! Vandaag heb ik een review over een O.P.I nagellak voor jullie. Het is een Crackle lak, dat betekent dat de lak open barst, net zoals je kan zien op de dop van het flesje. Ik vind het persoonlijk een heel leuk effect geven, zeker als je er een mooie basiskleur onder doet! Bij de swatch heb ik er een lakje van Catrice over gedaan, wat je eerder hebt kunnen lezen. Er moet persé een lak onder een crackle nagellak, anders barst hij niet. Je kan er bijvoorbeeld een basiskleur onder doen, maar ook gewoon alleen een basecoat. Je kunt een crackle lak gewoon over elke lak aanbrengen.



Voor dit flesje heb ik niet helemaal de volle pond betaalt, maar ik had hem gevonden in Engeland! Ik vond hem bij een winkeltje goedkoper, ze hadden alleen nog 2 van deze, maar dat maakte voor mij natuurlijk niet uit. Ik heb ze vrolijk allebei afgerekend, één voor een vriendin en één voor mij!  Dan nu de swatch.

Opi Black Shatter en Catrice The GlamoureX Factor


Let niet op de charmante sterretjes...... --'
Dit is de swatch, zoals je ziet 'crackelt' hij mooi. Je moet een vrij dik laagje aanbrengen en dat crackelt vrijwel meteen! Ik vind hem heel mooi. Wat vind jij ervan?

Normaal kost dit lakje 13,95. Je kan hem op verschillende verkooppunten vinden, o.a. bij Douglas.

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)