maandag 7 oktober 2013

Review || Etos verfrissende reinigingsmelk

Hoi! Pas was ik aan het bedenken wat ik allemaal nog meer kan reviewen voor deze blog. Toen ik laatst bij iemand ging logeren, voor 1 nachtje, en ik niet zoveel bij me wilde hebben, kwam ik op het idee om mijn Etos reinigingsmelk te reviewen. Ik laat je zien wat ik er van vind.

Ik vind de verpakking er als aller eerst heel netjes en clean uitzien, ook is het een hele gemakkelijke verpakking, het past goed overal tussen.

Over de kwaliteit gesproken ben ik niet ontzettend tevreden. Hij doet gewoon zijn werk. Hij haalt je make-up eraf, denk je. Zo ziet het er ook echt uit, maar 's ochtends lijk je net een pandabeer.

Wel weer handig dat je deze reiniger voor over je hele gezicht kan gebruiken. Hoe het gezichtsmake-up verwijderd, ben ik wel tevreden over, daar zie ik 's ochtends niks meer van, gelukkig. Maar of het nou echt zo verfrissend is, zoals op de verpakking staat, nee. Het voelt er plakkerig aan en zeker niet verfrissend.

Hoe duur het was weet ik niet meer, iets meer dan 1 euro. Je kunt hem kopen bij de Etos, voor een weekendje weg is hij prima en niet duur!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)