maandag 23 december 2013

HELP, mijn nagellakdoosje wordt te klein!


Hoi allemaal! Ik kwam pas tot de ontdekking dat de doos waar ik mijn nagellakjes altijd in heb gehad, te klein is geworden! Ik ben nooit zo van de nagellakjes. Ik koop liever een mooie oogschaduw of mascara! Als ik een mooi kunstwerk op mijn nagels wil hebben, dan vraag ik dat aan mijn vriendin waarmee ik samen deze blog onderhoud. Misschien kunnen jullie de verschillen ook wel zien in nagellakswatches, die van haar zijn veel mooier. De nagelkunstlakwerkjes zijn ook altijd van haar, nooit van mij. Ik kan het gewoon niet, heb er geen geduld voor, en vind het eigenlijk ook niet leuk om te doen. Ik vind het dan wel weer leuk om soms af en toe een donkerdere of felle kleur op mijn nagels te doen, wat ik tegenwoordig ook weer meer doe. Zoals ik nu zie in mijn nagellakdoos. Ik laat jullie zien wat er allemaal in zit, en de pareltjes haal ik eruit!

Nagellakjes die ik eigenlijk nooit gebruik...


v.l.n.r
  • Etos oranje nagellak. Ik heb deze gekocht een keer voor Koninginnendag. Ik vind oranje gewoon niet zo mooi..
  • DA Nailpolish Glam en Glitter. Deze is leuk voor een keer, als je een feestje hebt ofzo. Maar voor het dagelijks leven, is het gewoon niet mijn ding
  • Fogan groene lakje. Deze is mooi, maar heeft zo'n slechte kwaliteit!!
  • Etos groen/blauw lakje. Dit is zo'n glitterend lakje, ik hou gewoon echt niet van glitters in een mooi kleurtje!
  • Essence rood kleurtje. Deze ziet er niet meer uit! Maar ik vind koele kleuren gewoon niet zo mooi... De bordeaux rode die ik heb vind ik veel, en veel mooier!
  • Geel.. IEUW! Dit is een Etos nagellakje. Ik vind deze kleur geel gewoon spuuuglelijk!
  • Essence taupe kleurtje. Deze is opzich wel mooi, ik heb er een haat-liefde verhouding mee. Ik vond het lang een mooi kleurtje. Maar nu niet meer.
Mijn favoriet!

 
Deze is ALTIJD goed. Ik hou van blanke lakjes. Zoals je misschien kunt zien is er al een aardig stukje uit. Dat komt omdat ik hem eigenlijk 11 van de 12 maanden van het jaar op heb. Ik vind het er gewoon heel mooi en verzorgd uit zien als je van die shiny nagels hebt. Die van Essence vind ik goed. Ik ben op nagellak gebied eigenlijk een saaie muts. Sorry, ik hou gewoon niet van die felle kleuren!
 
Een pareltje uit mijn nagellakdoos.
 
 
 
Dit vind ik zo'n aparte kleur. Hij is mooi, eigenlijk zalm roze. En heeft enorm mooie, subtiele gouden glitters. Ik hou niet van glitters, echt niet. Maar heb je een nagellakje MET glitters, die ik mooi vind, dan moet je wel een heel mooi lakje zijn! En dat is deze!
 
Mijn twijfelgeval...
 



Een topcoat hoort ervoor te zorgen dat je nagellak er langer mooi op blijft zitten. Maar deze topcoat doet dat helemaal niet. Als ik mijn nagels met deze heb gelakt, kan ik het er de volgende ochtend meteen aftrekken. Wat ik zo'n zonde vind. Van de nagellak die ik heb gebruikt en van de topcoat zelf. Toch doe ik hem elke keer weer op, want hij geeft zo'n mooie glans! Mijn nagels zien er een stuk verzorgder uit met deze topcoat! Mijn vriendin vindt deze topcoat trouwens wel heel goed. Ikke niet, sorry!

Dan was dit een korte inhoud wat erin zit. Hopelijk vonden jullie het leuk! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)