donderdag 19 december 2013

Kerst || Mooie bruine kerstlook

Hoi, vandaag weer een kerstlook, vandaag hebben we een look gemaakt die wel opvalt, maar die de mensen die normaal gesproken iets minder make-up dragen ook prima kunnen maken/dragen. Hiervoor hebben we een erg heftige kerstlook gemaakt, maar deze is meer draagbaarder vind ik.

Deze look gaan we vandaag maken!
 

 

 

Deze producten heb ik ervoor gebruikt:


 

  • MUA palletje
  • Essence liquid eyeliner waterproof
  • Catrice Absolute Nude palletje
  • Kwasten (geen merk, ik heb ze ooit ergens bij gekregen van Sinterklaas)
  • Essence Get Big Lashes Volume Boost mascara waterproof
Hoe moet je het maken?
Stap 1: Breng een soort licht paarse kleur over het hele bewegend ooglid aan. Ik weet trouwens niet meer waarom ik dit heb gedaan, ik wilde eerst een soort paarse look maken, maar vond dit toch niet mooi. Toch schrijf ik het in dit artikel omdat ik anders denk dat de ooglookkleuren toch ietsje anders zijn!


 

Stap 2: Breng daarna alleen op het eerste gedeelte van je bewegend ooglid de kleur Fiery aan van het MUA palletje.


 

Stap 3: Meng de bruine kleur (obsessed) van het MUA palletje + de bruine kleur uit het Absolute Nude palletje van Catrice aan in de arcadeboog.



 

Stap 4: Maak de buitenste ooghoeken wat donkerder met de zwarte kleur (corrupt) van het MUA palletje.


Stap 5: Omdat de ooglook al best glitterend is, brengen we een matte lichte kleur onder de wenkbrauw aan. Naked van het MUA palletje!



Stap 6: Breng een wingeyeliner aan!


Stap 7: Breng een lekkere dikke laag mascara aan, boven en onder!


Dan is dit je uiteindelijke look. Ik vind hem echt heeeeel mooi, ik denk dat ik deze zelf ook ga maken met kerst. Hij is draagbaar, maar geeft ook dat kerstgevoel!


Liefs, x
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)