maandag 9 december 2013

Nagellakfestival Kruidvat || Review Catrice nagellakjes



Haai lieve bloglezers! Een heule, heule lange tijd geleden was er nagelfestival bij het Kruidvat. Ik heb toen natuurlijk ook even geshopt. Het is inderdaad een beetje laat (of eigenlijk, heel laat!), maar hij is er. Door het weer kan ik geen mooie swatchfoto's maken.. Ook deze foto's zijn nog niet fantastich maar het kan er mee door en ik vond dat dit artikel eindelijk wel eens online mocht. Ook ben ik nog niet zo goed in nagellakswatches maken, dus ook daar sorry voor. Kijk gezellig mee naar mijn lakjes! P.s Op de foto's is bij alle 3 de nagellakjes de kleur 2 keer aangebracht, ik merk dat dit het mooiste effect geeft!


22 Bricky Mouse
Laten we met dit schatje beginnen! Normaal ben ik niet heel fan van glitters. Dat is ook de reden dat ik de volgende heb gekocht.. Maar deze glitters zijn zo subtiel en mooi! Er zitten gouden glittertjes in. Ik vind het oudroze ook een super mooie kleur hebben. Ik was al een hele tijd op zoek naar zo'n kleurtje. Verder moet je hem 2 keer lakken, dan is hij het mooist. Hij blijft ook lekker lang zitten! Echt een goede aankoop! Zeker doen als je nog een mooie oudroze lak zoekt.


 
17 Caught On The Red Carpet
Dit lakje kocht ik omdat ik het hele felle rood niet fantastisch vind. Maar bordeaux rood vind ik prachtig! Ik heb zelf een bordeaux rode nagellak. Hij zat bij een make-up doos van de Intertoys vandaan en kreeg hem van Sinterklaas. Maar hier zaten glitters in. Niet heel vervelend, maar heb toch liever zonder glitters. Ik kocht deze. Als je hem 1 keer lakt vind ik hem niet mooi. Ik vind hem dan te koel. Terwijl ik voor de winter en herfst liever warme kleuren heb. Ik heb sowieso liever warme kleuren. 2 keer lakken vind ik hem wel mooi. Alhoewel ik hem er in het potje nog iets warmer uit ziet. Hij is dus op je nagels iets koeler. Jammer, want de kleur die het potje aangeeft vind ik echt prachtig. Al met al heb ik zeker geen spijt. Het was een kwestie van wennen dat hij iets koeler was op de nagels. Nu ik er aan gewend ben, vind ik echt een mooie kleur. Op zoek naar bordeaux rood? Deze is goed!

 
 
09 Hugo Moss
Pas kocht ik een groen lakje van Fogan. Hier heb ik ook een review van geschreven. Mooie kleur, maar verkleurt je nagels zo erg! Deze kocht ik pas, ik vond het echt dat trendy groen. Heel mooi, ik vind deze kleur heel mooi. Maar op de nagels is hij net zoals de rode, koeler en lichter. Zonde! Ik vind dit echt niet leuk. Lak hem sowieso 2 keer, dan valt het nog mee. Maar ik vind dit de slechtste die ik heb gekocht. Terwijl ik zo blij was dat ik deze mooie kleur had gevonden. Hij is een beetje hekserig groen en dat vind ik echt heel lelijk!



Toch ben ik onwijs blij met de nagellakjes en staan ze mooi te pronken in mijn nagellakdoos. Vooral met de rode en de roze ben ik blij, ik vind dat iedereen die moet halen! De groene vind ik tegen vallen. Het nagelfestival is te vinden bij de Kruidvat een keer per jaar. Je kunt de lakjes dus kopen bij de Kruidvat, en als je geluk hebt komt er nog een keer een nagelfestival bij de Kruidvat en kun je net zoals mij meerdere lakjes kopen voor weinig geld. Of ze ook een paar keer per jaar nagelfestival bij Trekpleister hebben, weet ik niet, maar deze lakjes zijn dus ook te koop bij Trekpleister. Voor 2,99 zijn te koop! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)