woensdag 4 december 2013

Toppers en floppers || november


Hoi allemaal! Vandaag hebben we weer een toppers en floppers voor jullie. De blogpost waarin wij laten zien welke producten/sieraden/kledingstukken in de smaak vielen (toppers) en welke niet (floppers). Kijk mee!
Afgelopen zomer bracht mijn vriendin waarmee ik deze blog samen doe, het MUA palletje mee uit Engeland. Sinds ik deze heb, ben ik veel meer oogschaduw gaan gebruiken. Niet alleen van dit palletje, maar zeker ook van andere merken. Ik vind het echt een geweldig palletje! Super mooie kleuren. Ik heb ook favorieten, de gouden kleur en fiery, een soort bronze kleur. Echt prachtig. In de bronze kleur zit al een deuk. Ik ben echt bang dat hij snel opgaat.

Een absolute topper van deze maand.... ik ben weer opnieuw verliefd geworden op deze blush, hij is fantastisch. Helaas is mijn bruine kleurtje van de zomer er al helemaal af. Dan vind ik het mooier een zachtere blush te gebruiken, deze is perfect. Hoe hij aanbrengt maar vooral, de kleur en de shimmer.

 
Verder ben ik ook weer helemaal weg van de lippenbalsem van Kruidvat huismerk. Jaja, het is alweer even zo, maar het is echt weer kouder. Ik krijg weer een droge huid, en dan vooral droge lippen. Ik heb al heel wat lipbalsems opgemaakt. Pas heb ik er weer 3 gekocht. Er zit er nu 1 in mijn tas, er staat er 1 op mijn bureau en er licht er 1 in mijn nachtkastje. Ik gebruik ze elke keer als ik naar bed ga en bij mijn bureau kom. De geur, de romigheid. Geweldig! Fantastisch! Als ik hem 's avonds op doe, voel is 's morgens nog dat mijn lippen vettig zijn. En ze werken natuurlijk ook fantastisch. En ze zijn zo niet duur! Een topper dus!


Tijd voor een flopper. Ik schreef er pas al een review over. De Essence Stays no matter what eyeliner waterproof. Hij wordt blauw als je hem verwijdert, is niet compleet waterproof en is ook niet zwartzwart, nee, dit is hem echt niet voor mij.

Nou, dat waren de toppers en floppers weer voor deze maand. Sorry als we er niet zoveel hebben en dat er producten voorbij komen waarvan jullie al een review hebben gezien. Dat weten we, maar wij zijn 2 meiden, niet met een mega-groot inkomen. We kunnen niet alles kopen en schrijven dan van bijna alles wat we kopen een review. Toch hopen we dat jullie het leuk vinden. Misschien noemen we hier producten waarvan we een goede review hadden geschreven, maar was je die helemaal vergeten! Laat altijd comments achter als je een goede tip of opmerking hebt, die gebruiken wij zeker!

Ook met veel liefde gebruikt is de Catrice 17 Caught On The Red Carpet nagellak. Ik vind hem stiekem toch wel heel mooi, later meer over dit lakje en de andere lakjes die ik heb gekocht tijdens het nagelfestival van Kruidvat. Sorry dat ik daar een beetje laat mee ben, maar het lukt me niet mooie foto's te maken van de swatches van deze lakjes. Mede mogelijk gemaakt door het weer, een echte flopper van deze maand! :-S

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)