maandag 16 december 2013

Review || Catrice Absolute Nude 010 All Nude palletje


Hallo allemaal! Weet je wat ik pas in mijn schoen heb gehad? Jaaaa! Het is Absolute Nude palletje van Catrice. Het is een feit, mijn 2e palletje is binnen. Ik twijfelde al heel lang over dit palletje. Moet ik hem kopen? Ik vond hem steeds iets aan de prijzige kant als ik mijn palletjes van Essence vergelijk met deze. Misschien denk je, zeur niet zo, dit is hartstikke goedkoop. Dat weet ik ook wel, alleen ik ben niet zulke prijzen gewend, ik ben prijzen gewend van 2 tot 4 euro. Maargoed.. Ik ben blij dat ik hem heb gekregen van die lieve Sinterklaas. Kijk mee hoe ik hem vind!


Hier zie je het doosje open, het zijn echt nude kleurtjes. Een perfect pallet waar je looks mee kunt maken als je op een maandagmorgen niet weet wat je als look moet maken. Lekker basic, hier kun je nooit genoeg van hebben.


Hier zie je de 1e swatch, zoals je ziet is de pigmentatie goed. Mooie basic kleuren zoals ik al zei toen ik het doosje opende. Maar nu ik het heb geswatchd, weet ik het zeker dat het mooie kleuren zijn.
























Dit is de 2e swatch. Tijdens het typen van deze review kon ik niet kiezen welkebeter was, dat mag jij dus helemaal voor jezelf bepalen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)