vrijdag 22 augustus 2014

De Sims 4 Demo


Hallo allemaal!
Vandaag heb ik een artikel over de Sims 4 CAS demo! Zelf ben ik een ervaren en trouwe Simmer en heb ik uren doorgebracht met het spelen van De Sims, de Sims 2 en de Sims 3. En nu komt ook de Sims 4 bijna uit (4 september). Zelf ga ik hem nog niet kopen omdat ik het spel een beetje duur vind.. maar er is wel een demo beschikbaar die iedereen gratis kan spelen. Vandaag laat ik jullie ook meekijken hoe de Sims 4 eruitziet zonder dat jullie de demo hoeven te downloaden!




In de sims 4 kun je je sim veranderen door te bijvoorbeeld op de neus te klikken en dan te slepen met de muis. Op die manier kun je je sim helemaal maken zoals jij dat wilt. En als je daar geen zin in hebt kun je ook gewoon een hoofd kiezen. De Sim die ik gemaakt hebt heet het eerste premade gezicht (foto boven)

Ook is er veel nieuwe make-up!



Dit is de trailer van de CAS demo.

Ik vind het heel leuk om af en toe de demo op te starten en even een sim te maken maar ik denk niet dat het spel zelf geschikt voor mij is. Ik hou liever van realistische dingen en daar komt de Sims 3 toch net iets meer bij in de buurt (de Sims 4 is wat cartoon-achtiger naar mijn mening). Voor de gene die niet weten hoe de Sims 3 eruitziet, hier een screenshot:


Ik vind dus de Sims 3 ietsjes leuker, maar wat vind jij? Vind jij de Sims 3 er leuker uit zien of vind je dat de Sims 4 er leuker uitziet? Laat het weten in de comments!

De Sims 3 kost op dit moment 30 euro (was 70)
De Sims 4 kost op dit moment (70-80, ligt aan welke editie je koopt)

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)