maandag 18 augustus 2014

Personal update

Heee! Gisteren schreef ik na maaaaaanden weer eens een artikel. Het heeft even geduurd voordat we eindelijk weer eens iets schreven. Dat heeft een reden. Wij zijn heel druk geweest met school. Onze docenten hadden het fantastische idee om in de laatste schoolweek nog een toetsweek te plannen. De laatste periode van school was ik het zo ontzettend zat, dat ik me nergens meer op concentreren. Maar ik moest wel, dan kon ik, en ik spreek denk ik ook namens mijn vriendin, geen artikel meer schrijven. Aan het begin hebben we jullie wat beloofd. We zouden 2 keer per week een artikel plaatsen en dan op die en die dagen nog een artikel enzovoorts enzovoorts. Inmiddels weten we allebei dat we dit soort dingen niet meer moeten beloven. We zullen ons best doen om zoveel mogelijk te schrijven, maar school gaat voor. We hebben nu nog vakantie, dus we zullen proberen voor te werken. Maar of er elke week een artikel online komt, en hoeveel per week, dat kunnen we helaas niet zeggen. Hopelijk begrijpen jullie dit! Toch willen we onze blog graag weer oppakken.

Verder gaat het goed met ons. We zijn allebei over naar de 4e, dus dat is fijn. Ook zijn we allebei net terug van vakantie! Afgelopen week hebben we elkaar na 4 weken weer gezien, wat ontzettend gezellig was! Verder mogen we nog 2 weken van de vakantie genieten, dat gaan we ook zeker doen!

Wat hebben jullie gedaan deze vakantie? En wanneer moet je weer naar school?

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)