donderdag 28 augustus 2014

Schoolspullen Shoplog! #Back2School

Hoi allemaal! Helaas, de vakantie is weer bijna voorbij.. Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Maar wat wel weer leuk is aan het nieuwe schooljaar zijn... DE SCHOOLSPULLEN! Elk jaar kijk ik er weer naar uit en ik ben enorm blij met mijn aankoopjes! Ze zijn allemaal bij de Hema vandaag, dus prima betaalbaar. In totaal was ik zo'n €44,- en nog wat centen kwijt, en voor wat ik gekocht heb, ben ik niet enorm duur uit vind ik!




Ten eerste kocht ik deze schriftenhouder. Ik heb een kleine kamer, met weinig plankruimte. Maarja, ik heb wel de spullen voor een grote kamer, haha! Daarom moet ik alles zo handig mogelijk indelen. Mijn schriften lagen altijd horizontaal op mijn plank, maar vanaf nu dus niet meer! Ik heb het bonnetje niet meer, en kan ook niet op de site vinden hoe duur hij was. Ik gok zo'n €4,- 


Dit zijn saaaaaiiie wiskundeschriften. Helaas kan ik op het VWO wisku*^5 niet laten vallen! Ze hadden bij de Hema niet meer echt leuke ruitjesschriften. Maar dit is ook prima! Ik pimp ze wel met mijn tape, waar je binnenkort ook een artikel over kunt vinden! Volgens mij waren deze €2,- 


Ook deze kocht ik, ook voor volgens mij iets van €2,-. Hierna komen de wat leukere schriften, maar die zijn dan ook gelijk een stuk duurder, dus gewoon ook deze schriften. Ook deze kun je weer opvrolijken. 


Dit zijn kleine schriftjes, handig voor Nederlands ofzo. Deze zijn wat duurder, maar hoeveel? Ik zou het echt niet meer weten, sorry! 


De prijs van deze schriften weet ik nog wel! €2,-, dus elk schrift kost €1,-. Best wel duur, maar dan heb ik tenminste voor 2 vakken wel hele leuke schriften. 


Deze kocht ik ook, voor volgens mij €2,50. Hier ga ik denk uitgedeelde bladeren in doen. Deze had ik vorig jaar ook al, ik vind ze zo ontzettend leuk!


Ik kocht ook een simpele zwarte etui! Ik kon niks anders meer vinden! Dus ik dacht, gewoon een simpele zwarte! Past overal bij, kan veel in, is wasbaar en je kunt hem dus meerdere jaren gebruiken, maakt niet uit of je een andere kleur kiest de andere jaren, zwart past overal bij!


Ik kocht een to do boekje. Tenminste, zo heb ik hem gemaakt. Het is gewoon een schrijfblok natuurlijk! Ik heb hem versierd en nu kan ik dit jaar heel goed plannen, hoop ik! Het enige wat ik nog moet leren is om gedisplineerd te zijn! 


Dit is mijn agenda. Lekker vrolijk aan de buitenkant, maar overzichtelijk aan de binnenkant met veel opbergruimte! 


Dit is het tape waar ik mijn saaie schriften mee ga versieren!


Ik had nog etiketten van vorig jaar liggen, die goed bij mijn thema van dit jaar past. Maar voor de zekerheid heb ik er nog wat bij gedaan, deze leuke! 


En dan heb ik dit nog, een lunchbox. Ik weet dat het totaal niet cool is, maar ik moet 10 kilometer fietsen, en hoe ik mijn brood ook in mijn tas stop, tegen de middag is het geplet en dat vind ik gewoon vies. Daarom he ik dit gekocht. Ook kocht ik een Bobble. Ik was in mijn vakantie in de gadgetstore, en ik zag dit. Deze drinkfles zuivert je water, super handig! Ik neem altijd water mee naar school, je kan dit dus ook alleen maar gebruiken voor water! Ik kan hem  300 keer vullen, dus kan er een heel schooljaar mee doen!

Dit was dan alles, nouja, ik kocht nog een groot notitieblok maar daar heb ik mijn naam al op geschreven, dus die laat ik niet meer zien, beetje dom maarja! En ik kocht nog een mapje waar je losse blaadjes in kan doen, ook daar heb ik mijn naam al opgeschreven! 

Wat hebben jullie voor schoolspullen gekocht dit jaar? Welke kleur neem jij dit jaar?

Liefs, x

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)