vrijdag 29 augustus 2014

Look 2 #Back2School



Het Back 2 School tijdperk is (bijna) weer aangebroken. Sommigen hebben al weer een week school achter de rug, en voor sommigen is dit de laatste of een na laatste week. Ik heb al mijn school spulletjes al weer bij elkaar geraapt, het enige wat nu ontbreekt is een back 2 school look! Want hé, je wilt er wel leuk uitzien voor de eerste schooldag!




Voor deze ooglook heb ik het Undress me Too palette van MUA gebruikt. Als je het palet hebt, kan je makkelijk zien welke kleuren ik heb gebruikt, en waar. Anders kun je soortgelijke producten zoeken. MUA is nu ook te koop in Nederland dus ze zijn niet ongeheel onvindbaar J

Het eerste wat ik heb gedaan is de I love stage eyeshadowbase van essence aangebracht. Deze werkt goed en dan heb je een mooie basis. Daarna  heb ik een mooie shimmery lichte kleur in mijn binnenste ooghoek aangebracht. Daarna een kleur op het ooglid en toen donkere kleuren in mijn crease. Omdat ik een ramp ben in eyeliner heb ik met de punt van mijn oogschaduw kwast de zwarte oogschaduw langs mijn wimperrand gedaan, en het toen uitgeblend. Je kan natuurlijk ook eyeliner gebruiken. Daarna heb ik mijn mascara aangebracht (get big lashes van essence).

Ik hoop dat jullie de look leuk vonden,

Liefs,x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)