dinsdag 26 augustus 2014

Look 1 #Back2School


Dit is de ooglook zonder flits


Dit de ooglook met flits

Hee allemaal! Hoewel we er nog niet aan moeten denken, is de vakantie alweer bijna voorbij.. :( Het leuke aan weer terug gaan naar school zijn natuurlijk de nieuwe schoolspullen en je mooi optutten om een goede eerste indruk te geven. Deze look is geschikt voor meiden die normaal gesproken wat meer make-up dragen, want het is niet alleen maar lipgloss, mascara en blush wat ik op mijn gezicht smeer. Benieuwd? Klik dan op lees verder!



Wat je voor deze look nodig hebt:



  • Een blush/bronzer kwast, deze kwast die je op de foto ziet gebruik ik voor allebei
  • Essence Get Big Lashes volume curl mascara
  • MUA oogschaduwpallet undress me too
  • Catrice Prime and Fine highliting powder (die is helaas niet meer te koop, maar je kunt ook een andere higliter gebruiken)
  • Catrice Sun Glow bronzer (030 medium bronze, dit ligt natuurlijk aan jouw huidskleur)
  • Catrice camouflage cream (010 ivory)
  • Catrice blush 030 Love & Peach
  • Blending- en oogschaduwkwast
  • Essence Longlasting eye pencil 02 Hot Chocolate
Stap 1:

Ik breng de concealer onder mijn ogen aan en vergeet ook niet de binnenste ooghoeken, daar is meestal ook een beetje donker, je wilt er tenslotte niet moe uit zien op de eerste schooldag! Ook breng ik het bij mijn neus aan en op roodheden in mijn gezicht. Als ik het nodig heb ook op puistjes, maar die heb ik nu gelukkig niet!

Stap 2:


Ik breng nummer 1 en 3 gemengd op het bewegend ooglid aan. Nummer 2 doe ik boven mijn wenkbrauwen. Nummer 3 en 4 meng ik weer met elkaar en die breng ik in de arcadeboog aan.

Stap 3:


Ik breng oogpotlood op mijn bovenste wimperrand aan.

Stap 4:

Ik ga met nummer 5 uit het oogschaduwpallet over het oogpotlood heen. Zo is het net wat krachtiger maar wordt het niet hard. Het laatste wat je wilt op je eerste schooldag is dat je er hard, kil en gevoelloos uitziet. Als ik zwarte oogpotlood of eyeliner opdoe, vind ik dat niet mooi. Daarom doe ik dit, het is wat krachtiger maar niet hard. Als jou dat wel mooi staat, moet je dat zeker doen! Maar bij mij gaat het meteen heel hard staan.

Stap 5:


Breng mascara aan!

Stap 6:




Breng blush, bronzer en higliter aan. Bronzer breng ik onder mijn jukbeenderen aan, onder mijn kin en bij mijn slapen. Het overige wat dan nog op mijn kwast zit, breng ik over mijn hele gezicht aan, want ik ben al dat bruine alweer kwijt door dat piepweer in Nederland. Maar ik wil toch laten zien dat ik op vakantie geweest ben! Blush breng ik op mijn jukbeenderen aan, deze blush staat mooi op wat donkerdere huidjes, met bronzer kan je jezelf zo'n mooie subtiele bruine kleur geven. Boven mijn blush breng ik highliter aan. Want we willen er allemaal straaaaalend uitzien! Ohja, ik weet dat mijn bronzer helemaal kapot is, ik ben er nog niet aan toe gekomen om een nieuwe te kopen. Dit is gebeurd op vakantie, in mijn toilettas. Maarja..



Dan is dit de look die je gemaakt hebt. Hopelijk heb je er wat inspiratie uit gehaald!
Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)