woensdag 27 augustus 2014

Starbucks #Back2School

 Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een leuke DIY die simpel is en dus iedereen kan doen. Ik heb van oude starbucks bekers pennenbakjes gemaakt, die ik op dit moment voor make-up gebruik. 


Wat heb je nodig?
  •          Washi Tape
  •         Starbucks bekers (oud of nieuw, ik heb de mijne uit Engeland meegenomen, ik had stiekem extra gepakt gehehehe)
  •          Schaar



Ik heb de Washi-tape bij de Hema gekocht. Je kunt helemaal zelf kiezen hoeveel je aanbrengt op je pennenbakjes, maar ik heb alleen de randjes gedaan. Eerst wilde ik de beker rond gaan maar dan kom je op een gegeven moment klem met het Starbucks logo, en die wilde ik behouden. Het is wel mogelijk om te doen maar dat kost wel wat meer tijd omdat je de randjes moet knippen. Ik heb eerst een roze en een oranje tape aangebracht en toen een tape met bloemetjes in het midden eroverheen gedaan. Het staat heel erg leuk en op de foto hierboven kun je zien wat het verschil is.

Ik hoop dat jullie deze kleine DIY leuk vonden en dat ik jullie op een leuk ideetje heb gebracht.
Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)